Regulament "Medias Networking"

 

  1. Acceptarea membrilor.

Se accepta orice persoana apartinand unei societati comerciale sau organizatii care sa lucreze in beneficiul membrilor clubului. Avem principiul: ’’Da mai intai ca apoi sa primesti’’.

Impartasim valorile moral crestine.

 

  1. Prezenta.

Este una din conditiile principale de functionare ale clubului. Ziua de intalnire trebuie rezervata in agenda cu prioritate. Cand un membru nu poate participa trebuie sa anunte cu 24 de ore inainte si sa trimita un inlocuitor. Dupa 4 absente membrul respectiv o sa fie avertizat, iar la 8 absente pe an poate fi rugat sa paraseasca clubul fara a primi banii inapoi. Decizia se va lua de catre comitetul clubului.

 

  1. Punctualitatea.

La fel ca si prezenta, punctualitatea si participarea pana la sfarsitul intalnirii este importanta.

 

  1. Ziua si ora intalnirii.

Intalnirile vor avea loc in fiecare miercuri de la ora 08,00. Aceasta se poate modifica doar de catre comitetul clubului.

 

  1. Locul intalnirii.

Locul este stabilit de comitetul clubului.

 

  1. Perioada de intrerupere a activitatii.

Se considera perioada de concediu pentru club intre 1 si 30 August si intre 20 Decembrie si 10 Ianuarie.

Avand in vedere ca nu toti membrii clubului isi iau concediu in aceasta perioada, acestia pot lipsi de 3 ori pe an pentru concediu, anuntand in prealabil aceasta situatie.

 

  1. Implicarea.

Fiecare membru trebuie sa se implice activ la fiecare intalnire. Implicarea se va vedea in numarul referintelor pe care le va oferi si primi. De asemenea fiecare membru trebuie sa aduca 1 invitat la fiecare doua luni pentru inceput, apoi 1 invitat pe luna. In acest sens se va tine o evidenta foarte riguroasa a acestora. In cazul in care un membru nu se implica activ in aceste doua activitati va fi atentionat, dupa care poate fi invitat sa paraseasca clubul fara a i se restitui banii. Decizia se va lua de catre comitetul clubului.

  1. Invitatii.

Acestia pot participa la intalinire clubului de maxim 3 ori pe semestru dupa care pot decide sa intre in club sau nu. Acceptarea unui invitat ca membru se face dupa analiza comitetului clubului si plata taxei de inscriere.

 

  1. Conflict de interese.

In cadrul clubului va exista un singur membru dintr-un anumit domeniu de activitate.

Membrii sunt obligati sa anunte comitetului clubului, orice conflict de interese care ar aparea la venirea unui nou membru in club. Aceste conflicte vor fi rezolvate in favoarea membrului clubului.

10. Taxa de inscriere.

Taxa este de 100 euro fara TVA pe an si se plateste de catre fiecare membru. Plata se poate face in doua transe.

11. Returnarea taxei de inscriere.

          In cazul in care pe timpul activitatii clubului un membru nu si-a amortizat investitia (taxa de inscriere), poate cere returnarea taxei dar nu mai mult de 50% din valoarea ei.

12. Comitetul clubului.

Este ales dintre membrii clubului si este alcatuit din: presedinte, secretar/trezorier, responsabil cu educatia si 2 membrii.